Brev:
D-dråber og jern - 12 mdr.
23. oktober 2006
Alder:
12 mdr.
D-dråber og jern - 12 mdr.
Kære Helen
Nu bliver min datter snart et år og jeg vil høre om jeg skal stoppe med D-vitaminer. Min datter er rødhåret og har også den sarte hud og nu bliver der vinter, så der får hun jo ikke meget sol. Vil vi med fordel kunne fortsætte med D-dråber?
På samme måde har jeg et spørgsmål omkring jern. Min datter har fået min 400 ml modermælkserstatning, så vi har ikke givet hende jern-dråber. Men nu skal vi jo til at over på ren ko-mælk, hvilket hun gerne vil have, så det bliver ingen problem, men kan jeg være sikker på at hun får nok jern?
Min datter spiser sundt og varieret, er rigtig glad for frugt og grønt, fisk, men ikke så meget kød og slet ikke rugbrød, men det er en anden sag.... Hun får kun vand, modermælkserstatning og sødmælk at drikke, hvilket hun er glad for. Skal vi nu over på letmælk?
Min datter vejer 10 kilo og nærmere sig nok 80 cm.
På forhånd tak for dine altid dækkende svar.
De bedste hilsner
Heidi